Strax efter 05.

Mina kids tyckte det var en god idé att kliva upp strax efter 5 imorse.
Uhhh!
Men det var bara att snällt kliva upp.

Annars idag har det vart fullt upp.
Möblerat om sovrummet som det var innan så jag kan städa under sängen.
Omranstädat som själva faaan,fick skrubba på rätt bra.
Nu är det rent och fint igen.


Så har det tvättats och den förbannade maskinen jävlades med mig IGEN,tror det är tredje gången nu.
Vad faan liksom.
Den sköljde inte ur allt tvättmedel,den centrifugerade inte och den låste inte upp luckhelvetet.
GAAAAH!
Till slut fick jag ut min dyngsura tvätt.

Så har det diskats,bökats,druckits kaffe,pratat med mor,marie och lillebror.
Ja etc etc.

Nu är jag trötter,ska se klart 'GCB' sen sova .

Nattinatt//Hella

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0