En jätte tar den i munnen.

Seriöst,jag blir tokig....och arg!
När Leeloo är hos H finns inga rutiner.
Så på grund av det så har jag så sjukt svårt att få henne i säng.
Hon gör allt för att inte sova och det är galet svårt att få henne att somna i normal tid...
Kul att ha sin 5åring uppe till 23 snåret liksom.
NEJ!
Nästan så jag inte vill hon ska sova något hos honom för då blir allting bara fucked up trots jag förklarat för honom tusentals gånger att detta inte funkar.
Gaaaaaahhhh *slita håret*

Så,tack..skönt att få spy ur sig det.

Har vart en ganska trött dag men jag har iaf lyckats dammsuga och greja lite.
Skulle hjälpt lillebror att möblera om idag men han vaknade för sent så det hanns inte med,kanske blir imorgon då.
Åhhhh,på tal om möbler och sånt.
jag vill ha tag i en annan soffa.
Den jag har är så...blä.
Tycker om utséendet men man får ju knappt plats att ligga i den,särskilt inte om man är två.
Blargh!
Det svåra ligger i att hitta chaufför och kärra...soffor säljs ju hela tiden liksom.
Jaja..

Jävla Pruttan.
Hon ger mig alltid mer att städa.
Det är alltid hon som häver ned växter etc etc.
Och för någon timme sen hade hon ned min askkopp på balkongen så den gick i massa bitar.

Och tidigare idag när jag skulle ge mössen mat så satt hon och tittade,inget ovanligt.
men sen bah - hon var sjukt snabb och bet tag i en av mössen så den skrek.
jag fick ta henne i nackskinnet för att hon skulle släppa.
Som tur var gick det bra och musen blev nog mest rädd.
Tror fan det,en jätte tar den i munnen liksom.

Imorgon ska jag blogga om en mycket intressant grej som handlar om ljud,ska bara testa det själv först så jag har nåt att komma med liksom :)
Mycket intressant!

Imorgon är det dags att väga sig oxå.
Uh,alltid lite jobbigt.
Men jag kämpar på.
Men NUUU - sova!//Hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Hahhaha OMG första bilden freaked me out! :-d

Svar: ball of fur ;)
Starsprinkle

2012-08-06, kl 01:22:06
Skrivet av: Dizzy

M har ännu inte fått tag i han som har soffan i Kumla :( Men ska höra med M imorgon (idag) igen så kanske vi åker dit nån dag å ser om snubben är hemma, för han vet tydligen inte hur man svarar i en telefon när man ringer...

Svar: ja,snälla gör det.Vore sjukt snällt :D
Starsprinkle

2012-08-06, kl 02:34:35
Skrivet av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Åh, känner igen det där med hur rutinerna blir skit efter umgänge >.<

Svar: jaså det händer hos fler minsann,det suger!
Starsprinkle

2012-08-06, kl 09:58:05
URL: http://barajagochmitt.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0