Fittpiercing - Gone.

Kidsen börjar känna av omställningen nu minsann.
Av att lägga sig tidigt/kliva upp tidigt.
Fick upp Leeloo först efter 07,hon somnade bara om hela tiden.
Spike var lättare.
Och jag sov 45 minuter för länge.
Thank god för att ha 3 alarm på annars hade jag inte kommit upp alls.
Och igår efter middagen totaldäckade jag i soffan medans Leeloo lekte och Spike var hos mormor.
Vaknade n'är lillebror kom hit en timme senare.
Halleluljah för omställningar.
Äsch,det går snart över.

Idag står det tvättande på schemat,annars inget särskilt.

Tog ur den senaste gjorda fittpiercingen igårkväll btw.
Det störde mig för mycket att den var sned,så nu får det läka ihop så görs den om här så småningom.
Jag sa efter håltagningen att jag aldrig någonsin ville göra om den för det gjorde så äckligt ont men faan.
Vill ju ha den där,så vad gör man inte.

Nosen läker sakta men säkert.
Jag ser lite ut som 'rudolf med röda' mulen..
Min nos är blank och rödaktig,supersexigt!

Nu ska jag plocka undan lite sen blir det nog en tupplur tror jag.

//HellA

Söta pantersnigeln:



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0