Första skoldagen + zombies.

Godkväll.

Tänkte jag skulle gjort en videoblogg nu ikväll men sket i det,tyckte den blev för ful,haha.

Imorgon är det första dagen på stora skolan för Leeloo,galet.
Hon börjar lekis liksom.
Och Spike då,han börjar 6an!
Sista året i mellanstadiet.
Wow liksom.

Hoppas verkligen jag inte försover mig imorgon bitti.
Ska ju kliva upp tidigt.
Brukar ta någon vecka eller två innan man kommer tillbaka in i rutinerna ordentligt
Men har ställt tre alarm på mobilen iaf ^^

Kollade zombiefilm igår: 'War of the dead'.
Helt okey, men när det kom ned zombies från träden så blev det bara fel för mig.
Samt när en zombie slogs istället för att försöka äta människan.
Kollade på 'Bolt' oxå som gick på tv.
Supersöt film och jag blev så kär i hamstern Roffe,helt störd,haha.
Så fällde jag en liten tår oxå,blev så rörd när de fann varandra igen <3

Nu ska jag tvätta av ansiktet,sätta mig i soffan,försöka bli lite trött o sen krypa ned under täcket.

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0