Nostalgi och gråa förtidshår!

Fan,har inte hunnit testa det där med ljud ännu som jag berättade om.
Eller nej,nu ljög jag nog lite..jag har visst hunnit,har bara glömt det.
Får skriva upp det på min senillapp som med allt annat.

Åhh igår fick jag låna ett Nintendo 8 bitars av H's mamma.
Så undrade hon om jag ville köpa det.
Jag försökte få igång det med ungefär hundrafemtioelva olika sladdar...så till slut,yay.
så köpte jag det ju självklart.
200:- för enheten,två kontroller och super mario 2 och 3,awesome!
Så jag har suttit och spelat till den nostalgiska bilden och ljudet,hihi.
Love it!


Åhhhh,vad fan ska jag göra med Leeloo?
Jag blir galen.
Ut och in från rummet...tusen ggr om.
Jag leder henne tillbaka,stoppar om och går ut.
Ut från rummet...bla bla bla.
Gråtande..
Jag får gråa hår i förtid!
Vill inte låta henne sova för ofta inne med mig heller.
Har alltid vart noga med att kidsen ska sova i sina sängar.

Nej,mer action än så blir det inte idag.
nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

När hon kommer hem från H, kan hon inte sova första natten tillsammans med dig? För att återfå känslan av att vara hemma & nära dig. Nästa natt kan ni ju börja med ett vaaaarmt bad där hon kan leka mycket för att få ut energi. Sen tandborstning, läsa en saga & så prata om dagen som var & vad ni ska göra imorgon. Sen släcka & så sitter du kvar bredvid sängen en liten stund, bara för att hon ska lugna ner sig & inte springa upp direkt. Inget mer prat efter det, utan bara "Godnatt sov gott, vi ses imorgon."

Jag vet att det kan vara en kamp & att man testar alla trick som finns.

Svar: Mycket bra :)
Starsprinkle

2012-08-08, kl 08:19:26
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0