Rota runt i muttan.

Det gick bra nere hos Ina på vårdcentralen.
Alltid lite småjobbigt att klä av sig och stå där med röven bar,men men.
Hon har ju garanterat sett både värre rövar,fittor och lår än mina så...  ;)
Oh well,la mig där i stolen med benen upp i vädret,typ.
Hon rotade runt lite och sa att jag får papper hemskickat oavsett om det är bra eller dåligt,så det är ju skönt iaf.
Sen tog jag upp att jag antagligen behöver ny spiral snart.
Vi räknade ut att det nu är 5 år sedan den sattes in och 5 år är så länge den får sitta,sen är det dags att byta.
Vanligtvis gör man det hos henne men eftersom hon aldrig ser trådarna från min spiral så fixade hon så en remiss kommer till mig.
Jag får åka in till USÖ (sjukhuset i Örebro) för att ta ut den gamla o sätta in ny.
Läskigt as hell!
Vet att det är olika för alla men enligt Marie så gör det skitont.
Jag blir fan rädd.
Men som Ina sa - du har gjort värre saker än att byta spiral så det klarar du ;)

Henke och Leeloo höll mig sällskap där nere förresten.
Leeloo tyckte hon skulle få följa med in men jag tyckte inte hon behövde blicka rätt in i mig,haha.
Så hon fick sitta där ute och vänta med H.
Oh lord..kolla:


På vägen hem hoppade vi in på Netto en snabbis för lite mjölk etc.
Sen köpte jag några syrsor till satan,dvs spindeln.
Hoppas han vill äta,han är van vid kackerlackor.

Plockade mig en fin blomma från en buske,jag älskar de här,de är så vackra!


Ohh,det ska öppna ett gym här på 'min sida' av Hallsberg.
fan vad awesome.
de håller på och bygger för fullt just nu.
Jag håller tummarna stenhårt för att det inte kommer bli sjukligt dyrt,då kan jag fan dra dit och träna,helt klart!

//HellA


Leeloo kollade lite i min ena ponnylåda och blev happy:

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

vad heter du på Instagram?

Svar: starsprinkle84 :)Tror jag ;)
Starsprinkle

2012-08-14, kl 20:34:46
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Caroline

Jag hade spiral tidigare och det gjorde så jäääävla ont att sätta in skiten, men när dom drog ut den så kände jag ingenting alls! Hoppas det är samma för dej då =)

Svar: De satte in den i samband med min sista abort så jag var sövd-.
Starsprinkle

2012-08-15, kl 10:15:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0