Spindel,myshörna,stjärnfall,minusvikt,pride & sånt...

Sorry for the delay folks ^^
Jag har inte dött.


I torsdagskväll kom Majki o hälsade på,åkte i eftermiddags,
Och nej,vi är inte tillsammans igen.
En kille från Laxå kom som skulle köpa en orm av Majki och ett terrarium av mig.
Så skönt att jag fick iväg det,mer yta :)
Awesome.
Jag fick en spindel av Majki (från den killen).
En jättefin G.Rosea 'Red form'.
Var ett tag sen jag hade spindlar nu så det är lite kul.
Fina att titta på.


Fredagen blev rätt slapp,under kvällen drack vi lite alkohol som M bjöd på.
Rom och cola är mums.
Kollade på 'Disneys tarzan' som jag fällde några tårar till,superfin,aldrig sett den innan faktiskt.
Samt Adam Sandlers nya film 'Jack and Jill' som var rätt bra.
Tog oss en liten kvällspromenix oxå,riktigt skönt om man bortser från skoskav >_<

Lördagen så hjälpte M mig att fixa till den tomma platsen där det stora terrariet stått.
Flyttade dit två fåtöljer,ett bord och lite växter.
Det blev helt okey och skapade mer yta i själva vardagsrummet.
Mina senaste tillskott i hornsamlingen ska upp på väggen där oxå.
Fixade iordning ett annat litet hem till 'satan' som för övrigt är spindelns namn som förra ägaren gav honom.
Tror dock även han ska få heta 'Von flintröv',det låter ju tjusigt ;)


Kvällen där så blev det lite mer rom & cola,rökte vattenpipa och pratade.
Det var ju även stjärnfall.
Stod i tidningen att det skulle vara runt 20 fall per timme,hur det var med det vet jag inte.
Men vi stod ute på balkongen,jag såg två och Majki såg sex :)
Önskningar gjordes :)

Herregud,på 'Simpsons' igår.
Maggie pratade!
Jag har sett HUR många avsnitt som helst och de har aldrig aldrig aldrig låtit henne prata.
Men igår gjorde hon det,jag blev så chockad så jag satt med öppen mun och fick inte fram ett ljud,seriöst!
HAHA!

Ohh,just ja.
Det går inte snabbt men det går minsann.
Jag har gått ned nästan 3 kilo ..
Minus 1 cm om röven och 2 cm om magen.
Yay.
Känns hur bra som helst!
Nu har det inte blivit nån träning medans M vart här under helgen så jag får skärpa till mig lite extra under veckan :)
*Go hella, go hella*

Den 31a är det Prideparad i Örebro.
Jag & Hanna ska åka in dit,dricka lite öl och ha kul.
Fan vad roligt det ska bli.
Vette fan vad jag ska ha på mig dock..det får funderas på.

Nej,det får vara allt för mig idag känner jag.
Är hungrig...måste fixa något ätbart sen sätta mig vid tv'n ett tag.

Några bilder från helgen...
Kände mig fin i mina vackraste,dyraste skor och lackkorsett <3



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0