Storstädning & pannkakor.

Åhh,så härligt att slippa vakna till alarmet 5.45.
Istället var det Leeloo typ halv nio som - maammaaa,jag behöver frukost,vaaaknaaa. ^^

Planerade att ta en storstädning idag which I did.
Full rulle hela dagen.
Kyrkan hade nåt barntjofräs som barnen var iväg på en sväng så då fick jag lite mer ro till städningen.
Ansiktsmålning,stapla backar,dans etc etc.

Dammsugning,skurning av golven,diska,omranstäda,bädda,skura handfaten och toaletterna,torka bord..ja you get it.

Mest jag hade lågan uppe var jag 'snäll' och stekte pannkakor till kidsens förtjusning.
Det händer inte särskilt ofta för jag blir så rastlös och uttråkad av det.
Men använde två pannor denna gången så det gick rätt snabbt ändå.


Henke kom förbi och var lite social.
Har även druckit kaffe med morsan och kollade lite på 3e 'Harold & Kumar' filmen som Henke glodde på.
Älska harold & Kumar,de är underbara!
Samt vart bort till Ok en sväng.

Det har väl vart min dag i det stora hela.
Längtar enormt mycket efter att krypa ned i sängen nu kan jag lova.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0