Tyckte den satt bättre...

Holy crap vad det pissat ned hela långa dagen.
Hann iaf iväg till Netto en sväng mellan skurarna.
Henke hakade på som sällskap och med oss hade vi en mycket motvillig Leeloo.
Hon brukar aldrig strejka så men denna gången var hon skitförbannad för hon ville inte följa med,hon grät och stretade emot hela vägen dit.
Snacka om att hon prövade vårt tålamod,men vi vann.
Precis som det ska vara,whoop whoop.

Jävlar,skulle ju tömt terrariet som Milton bodde i.
Well,får ta det imorgon när jag vaknat till liv.
Ska komma en kille från Laxå och köpa det.
Fan så bra,och skönt med mer yta. :)

Åhh vad jag skulle vilja måla om i mitt vardagsrum...och kök..men mest vardagsrum.
Här inne är det gula tapeter och de är väldigt fula.
Men men men,jag kan inte måla om..eller jo klart jag KAN (älskar att måla,skulle fan kunna bli målare) men jag vet ju inte hur länge jag kommer bo här.
Och då vid flytt måste jag återställa det,iaf måla vitt..
Oh well.

Idag när jag tog på mig min luvtröja då vi skulle gå ut så tyckte jag den satt bättre.
Mycket möjligt att det bara var inbillning då jag knappt gått ned något alls i vikt,går riktigt trögt denna gången men anyhow...
Även om det är inbillning så kändes det bra som sjutton :)



I'll be be back//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Kör du på crosstrainern? Kolla inte på vågen, för du bygger muskler (som är tyngre än fett) samtidigt som du förbränner fett. Så det där med tröjan kan nog stämma! Därför jag älskar crosstrainern, den "formar" liksom (: X

Svar: ahh det gör jag :)
Starsprinkle

2012-08-09, kl 11:23:43


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0