39,6

Igårkväll skulle Spike spela 'Josef' i skolans julspel men det blev inget med det.
Trist för honom då han såg fram emot det.
Jag är mest glad att jag slapp sitta i en kyrka och titta på en saga hur elakt det än låter.
jag har väldigt svårt för sånt där jesusgrejs.
Men iaf,tog tempen på honom o han hade visst 38,4 grader.
J sa att han kunde spela rollen som Josef då han kunde allt det där.
Han är så gullig.
Bäddade ned Spike i soffan och pysslade om honom lite.
Idag hade han 39,6 och det syns verkligen på honom hur sjuk han är,stackars liten.
Det är fan inte lätt.
Jätteförkylning med feber,så låter domen.


Idag var det avslutning i skolan så nu är det jullov för mina små odjur.
Leeloo missade dock avslutningen i kyrkan.
Så jävla typiskt.
Jag vaknade strax efter 08 (trots mina dagliga 3 alarm) så det var inte mycket att göra åt saken.

Vi drog upp på byn under förmiddagen tillsammans med morsan och Björn.

Var tvungna att handla lite av varje samt posta brev.
Det var fan längesen jag följde med dem upp på byn,hade riktigt trevligt.
Hjälpte två pensionärer med diverse grejer,de blev så tacksamma.
Älskar att göra gamlingar glada,de är så gulliga.

nej,har inte tid.
Måste räkna utgifter,hade nästan glömt det//FetmahellA





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0