Ääääntligen!!!



Jag kommer säkert tuppa av men det spelar ingen roll.
Äntligen går en dröm i uppfyllelse.
Det trodde jag aldrig.
Och detta är en 'once in a lifetime' för detta priset kan jag ju säga.
Lukas Zpira tar halva priset när han kommer hit till Närke.
Oh the joy <3
Jag dör lite!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Angelica

Är det ett sånt där silikon inplantat du ska sätta in?? Jag vill sätta in ett i form av ett hjärta men satan vad dyrt det var!!!
Typ 1500-2000 va om jag inte fatta fel!!

Fett avis på dig!!!!

Kram Angelica

Svar: precis,silikonimplantat.Har du tänkt sätta det i handen?
För då kostar det runt 3000-4000
Starsprinkle

2012-12-31, kl 01:29:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0