Awesome dag

Oh vilken härligt rolig dag jag hade igår.
Skrattade så mycket att jag fick ont i magmusklerna och knappt kunde andas,det är fan underbart.
Elin & Marie alltså,så jäkla puckade,flummiga och störtskäna <3

Runt 14 drog vi in mot staden Örebro.

Marie var underbart snäll som körde, så hängde även lillebror Björn med och Spike.
Spikey kände sig bättre och jag tyckte han behövde komma ut lite istället för att bara sitta inne vid datorn.
Först for vi iväg för att hämta Maries ena dotter Elin på jobbet.
Sen vidare in mot city för att lämna av en spindel.
Och vidare igen mot ÖoB,whoop whoop.
Köpte både det ena och det andra,onödigt som nödvändigt,fick lite ångest när jag kom till kassan,haha.
Och shit,Marie är ju så jävkla dum.
När vi kom till kassan o hon står bakom mig så säger hon helt seriöst till kassakillen - Hon här,hon brukar snatta!
Det tog säkert 10 sekunder innan han fattade att hon skojade.
Jäkla muppMarie!

var in på Rusta,lågprismagasinet och ja,fan känns som vi var överallt men det var vi ju inte.
Folk i alla affärer måste trott vi var pårökta eller nåt,så mycket som vi lät och gapflabbade.
LOVE it!
Jag förlängde nog mitt liv ordentligt igår.
Hittade nästan alla klappar jag skulle ha också så det var ju awesome.

När vi var klara med allt så brummade vi bort till Fredde för lite fika.
Oh vad det satt bra efter att inte ha ätit på hela dagen och nu hade klockan hunnit bli typ halv sju eller nåt.
Pussades lite med fina kelly också <3
Trevligt att se Fred igen,var ett tag sen nu.
Med honom var allt helt okey,skönt att höra :)

Marie och Elin fick jag inte fota.
Jäkla Marie,henne får man aaaaldrig fota..dumma kvinna.
Så jag brutalstal den här bilden från Elins instagram ^^

Så fina är de <3

Spike var så jävla gullig.
Han köpte en present till Fredde för sina sista 40:-
Ett sånt storpack med Snickers.
<3<3<3
Så frågade han om han kunde få låna ett bilspel till 360 av Fred,men han fick det istället,som klapp.
Gulligt!

Till sist drog vi till McDonalds,köpte med mat o drog hemåt.

Awesome dag.

Idag måste jag se till att få tummarna ur röven och slå in alla klappar!
//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0