idiotjävel

Det är FAN inte okey för en far att skriva till sin 12 åriga son : Glöm mig,jag gör dig bara illa!
Jävla idiot,jag blir så förbannad!!!!

Här kommenterar du:
Skrivet av: mary

o_O

Svar: så jävla dum i huvudet!
Starsprinkle

2012-12-14, kl 19:39:54
URL: http://janemary.blogg.se
Skrivet av: Elin

Men fy fan, vem fan säger så till sitt barn?! Herregud vad patetiskt.

Skrivet av: Anonym

Alltså ÅH.. Den där killen är bara så jäkla dramatisk jämt...

He really needs to get over himself.

Skulle också bli sjukt förbannad om jag var du!

Svar: mhmm,det kan man lugnt säga.
Starsprinkle

2012-12-15, kl 00:03:25
Skrivet av: Angelica

Åh fy stackars spike
Här finns oxå en 11åring med en riktig idiot till pappa
Under 11års tid har pappan kommit o gått som han vill
Nu dog hans egen pappa och över en natt vill han att sonen o han ska ha en relation igen! Knappast att han ändras för att pappan dör?? Han kanske kan lura sin syster han inte velat ha kontakt med men fan inte mig!!! Och inte sonen som säger att han hört samma ord tusen gånger om!!

Kan pappor betee sig hur fan som helst och sen Tro att man ska acceptera det?!?!
Hade jag gjort som han kan man ge sig fan på att folk reagerar annorlunda men nu verkar vissa tycka att när han lurar o förstör och gör en 11åring besviken gång på gång så är det ok och måste förlåtas!!

Näää aldrig!!

Tappa tråden o var tvungen att spy ur mig summan av allt är att våra söner i alla fall har två fantastiska mammor som gör allt för dom, vi är ta me fan bäst!!!
Kram

Svar: ibland behöver man spy ur sig.det är helt okeyjag blir ledsen för din sons skull,det är så jävla tragiskt :(

Vi gör så gott vi kan för att finnas där för våra barn,mer kan vi inte göra.
<3
Starsprinkle

2012-12-15, kl 07:54:51
Skrivet av: Mia

Ja ibland undrar man....visst man väljer själv vad man skriver på sin sida på FB och i sin blogg,,,,,men när det så tydligt kan göra nån illa och speciellt då det gäller barn,,,,ja då har det gått för långt !
Det gör ont att läsa när man vet att barnen kan se det.
Jag blir ledsen och arg. Förstår din reaktion.
Barnen främst !

2012-12-15, kl 22:08:06
Skrivet av: Stefan

Antingen e han riktigt korkad eller så är han plain fucking stuuuupid
Typ samma sak iofs

Svar: japp japp.
Starsprinkle

2012-12-19, kl 09:30:05


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0