Jag vill inte ha en mortel för 300:-

Jag kommer nog inte våga använda traderaappen mer...
Igår...jag satt med mobilen i soffan,kollade runt,såg en mortel i marmor,skulle visa mamma som satt brevid mig (för hon har en likadan) och den var uppe i typ 298:- eller nåt sånt.
Drog med fingret för att titta på nästa bild varpå det helt plötsligt står 'grattis,du har just nu det högsta budet i auktionen'.
WHAT?
NEJ!
Nu låg budet på 303:- och det var MITT bud!
Jag vill inte ha en jäkla mortel för 303:-
Sen frakten...de väger mycket,så frakten lär ju ligga på nån hundring.
Anyhow...4 timmar kvar av auktionen och jag får lite panik.
Mailar säljaren och förklarar läget,erbjuder mig att betala auktionskonstnaden och få tag i den med budet innan mig..om jag nu skulle vinna.

Några timmar senare har någon lagt ett lite högre bud än mig,typ med en tia.
PUST!!!
Fy fan så skönt!

20 minus ute.
Det borde nästan vara okey för ungarna att vara hemma från skolan såna dagar eller nåt.
Lucia idag.
Jag var jätteförvirrad nu på morgonen.
Spike säger att de på lekis (dvs bl.a Leeloo) ska ha lucia för de i 6an (dvs bl.a Spike).
Men jag har inte fått någon information om att hon ska ha med sig någon utstyrsel eller liknande.
Mycket förvirrande.
Ikväll däremot ska vi upp till skolan och titta på när barnen skrålar för fullt sen fika efter det.
Jag tyckte att Leeloo skulle vara pepparkakslucia men det fick hon visst inte för någon fröken.
Trist tyckte jag,hade vart lite tufft.

Igår pratade jag med svärmor i telefon.
Shit var läskigt men jag var duktig och hon är supertrevlig.
Jag samlade mod o ringde upp henne,blev fan svettig och hjärtat rusade.
helt insane,för att ringa ett jävla samtal.
Hon ville prata lite om jul/klappar osv.
Tilläggas ska att jag bara pratat med henne några minuter innan över telefon.
Men whoop,whoop....hejja mig.

Nu ska jag kolla min farm//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0