Jul hos Wingstedt 2

Julafton var mys men började alldeles för tidigt enligt mitt tycke.
Men när kidsen vaknar på morgonen och ser att tomten vart här under natten och lagt fullt med julklappar under granen då far de in snabbt som fan till mitt sovrum för att skrika om tomten,klappar,öppna osv osv osv.
Jag var tvungen att få i mig EN ynka kaffe innan de fick öppna klappar,då bröt Leeloo ihop och tyckte jag var världens elakaste mamma.

Vanligtvis brukar ungarna få öppna ETT paket på morgonen och resten på eftermiddagen,efter Kalle osv ni vet.
Men nu fick vi bryta det eftersom Spike bara hade ett paket (Från mig & Majki) medans Leeloo hade många fler.
Jag hade redan förklarat för Spike att i år hade mängden ingen som helst betydelse.

Han fick nämligen en dator.
Nu kan jag äntligen få ha min dator i freeeeed,yay!!!
Eller ja,med undantag för Leeloo.
Leeloo fick ett sminkhuvud,my little ponys,princessparfym,pussel etc etc.
Av mig fick Majki en samlingsbox med bandet 'Watain' som innehöll både dvd,cd och vinyl.
Jag fick en jättefin pincher till min näsa av honom.

Under eftermiddagen käkade vi massa gott,som jag längtat efter mammas frestelse.
Omnomnom.
När vi ätit klart så gick jag,Micke och Spike ut med maries vovvar då jag lovat henne det för hon var iväg på nåt julståhej.
Det var rätt skönt att röra sig direkt efter maten,men motigt ^^

Tillbaka hem,kolla Kalle och lyssna på -'får vi öppna julklapparna nu' ,under nästan en timme.
Jag blev så jäkla glad,trodde aldrig jag skulle få så mycket pengar som jag fick.
Jag hade önskat mig enbart bidrag till mina kommande implantat.
Och jag fick faktiskt 700:-
hihi,yay!
Barnen fick pc spel,godis,pengar,ljudsaga,dockor osv osv.
Morsan gav vi en värmefilt och hon blerv så glad,finns inget bättre än att se min lilla mamma glad <3
Hon fryser jämt och ständigt nämligen.
Bror 1 fick några trisslotter och bror 2 fick en brösrost.
Äh,orka skriva allt alla fick.

Resten av dagen spenderades vid tv'n typ.
Alla var sega och mätta.

Igår var kidsen iväg med Henke och hans mor+sambo till hans syster för att fira jul.
Det gör de varje år.

Och just nu har jag inte så mycket mer att komma med//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0