Lite sjukling.

Jag är lite sjukling,dragit på mig en förkylning tror jag.
Svullen i halsen,ont i skallen o trött i hela kroppen.
Mindre festligt men jag lever och andas iaf.
Sitter här i sovrummet med lite varmt kaffe.
I vardagsrummet sitter Majki,Kjell och Leeloo.
Majki spelar och jag hör att Leeloo & Kjell pratar om pruttar :)

Jag har massor att göra.
Mäta saker,kolla skickat på dem,fota och lägga ut på tradera.
Ska bara hitta orken.
Måste få ihop pengar till mina implantat för nästa månad gäller det!
Åhhhh,can't wait!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

implantat?

Svar: yes yes :)Under huden.
Starsprinkle

2012-12-08, kl 19:21:38
Skrivet av: Lou

Vad heter du på Tradera? :-)

Svar: jag och brorsan har ihop - bonan88
Starsprinkle

2012-12-09, kl 07:30:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0