Pungkulor spar man.

Fick precis höra att en gammal klasskompis/vän dött.
Bara ett år yngre än mig.
Hoppas du får vila i frid Jonas.
Och jag beklagar ur djupet av mitt hjärta till hans familj/släkt och vänner.
Så hemskt att behöva förlora någon,vilket jävla slut på året.

Nästa vardag,det vill säga på onsdag tror jag det blir.
Då måste jag ringa och boka tid för kastering av Pubis tror jag minsann.
Trooor nämligen det var han som pissade en stor pöl i Leeloos säng.
och det luktade så starkt,så könsmoget eller hur fan man ska förklara det.
kände inte igen doften från de andra katterna liksom.
Så nu blir det ett till par pungkulor till min samling på kryddhyllan ;)
Jag är bruden med bollarna liksom,haha.
Kan ju gissa att de hade något att prata om i fikarummet sen när mitt besök var avklarat och jag bad om att få ta med pungkulorna hem i konserveringsvätska ^^
Har både Snorres och Pungens bollar i små burkar.

Här hemma händer inte mycket,dagarna rullar på.
Snart nytt år.
Majki far iväg om ett par dagar,till en kompis i Falun minsann.
Jupp jupp.

Nu ska jag bajsa//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0