Behöver inte vara en dryg fitta.

Igår pratade jag med min nya handläggare på Försäkringskassan,hon verkar vara en trevlig tjej.
Det är väl den tredje handläggaren jag har på 2 år eller liknande!?
Pratade om mitt psyke,planeringar och framtiden typ.

Så som det ser ut precis nu i dagsläget så väntar jag på KBT (kognitiv betéendeterapi).
Gick på det för några år sedan och det hjälpte mig otroligt mycket för de som inte hängt med.
Men det behövs mer nu,behöver friskas upp det var både jag och min läkare på psyk överens om.
Jag ser ljust på det,håller tummarna för att det ska bli lika bra som sist :)

Vill verkligen komma ut och göra något,helst nu,men jag klarar inte det ännu.
Nackdelen när man har ångest,social fobi m.m är att det måste ta sin tid.
Och ni som inte förstår er på sånt här behöver inte ödsla er tid på att kommentera med idiotiska kommentarer såsom att man är lat,att man fejkar,att man inte vill etc för jag har hört ALLT sånt förut.
Är det något ni inte förstår men undrar så går det att fråga trevligt utan att vara en dryg fitta!

Anyhow.
På torsdag har jag möte på psyk gällande kbt'n så får vi se vad som händer och när.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Hoppas att det går bra för dig! Det förtjänar du:love:

Skrivet av: Anonym

varför inser du inte bara att du aldrig nånsin kommer bli "frisk"? har du ens på 10 år rört dig mot ett "tillfrisknande"?

2012-02-14, kl 12:57:45
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym skulle aldrig falla mig in.

Jag har blivit jävligt mycket bättre mot för några år sedan.

Då kunde jag inte åka buss,tåg etc.

Jag kunde inte gå ut ensam osv.

Jäkla skillnad mot idag.

2012-02-14, kl 14:52:38
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0