Blää

Nej fan,den här dagen är inte bra.
Jag är riktigt låg,sådär gråtfärdig för minsta lilla.
Skulle helst av alla bara vilja ligga i en famn och bli klappad.
Sitter i skrivande stund och skriver upp allt "konstigt" med mig som jag ska ta med till psyk nästa gång,så får vi la se vad de säger.

Blir ingen vlogg idag heller,mår bara bajsigt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lillafruluva(Carol)

Den enda trösten man kan ge är väl vetskapen om att du inte är ensam! Jag har också haft en skitdag men lyckades åka till

Min mamma och bror en stund, det hjälpte ju under tiden jag var där iaf.. Man tänker tankar som man inte ens förstår varför man tänker.. Nä, hoppas veckan blir ljusare och bättre!! Kram kram

2012-02-26, kl 21:34:25
Skrivet av: Malin

Saknar dina helt underbara V-loggar :love:Hoppas det dyker upp snart :)

Kram

2012-02-27, kl 00:50:42
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0