Fick underbar post!

Oh idag kom posten med två awesome saker.
Dels citespapper (klicka på namnet om du inte vet men vill veta vad cites är) på Ernst-Olga (madagaskarboan) och dels ett paket som var helt otippat.

Brevbäraren plingade på dörren för det gick inte in i brevinkastet.
Funderade på om jag beställt nåt men kom fram till att det hade jag inte gjort.
Blev ju supernyfiken och öppnade.
Inuti hittar jag ett handskrivet brev,ett paket rökelser,en liten söt minibok & supermysiga röda glittriga ljus.
Läste brevet och blev helt varm i hela hjärtat.
Du förstår nog inte hur glad du gjorde mig.
Fick ett enorm léende i hela ansiktet och gick o småstudsade för mig själv en stund.
Jag blir så otroligt glad över att jag - som inte gjort något - fått dig att må lite bättre och lyft dig.
Det är helt fantastiskt!
Tände rökelse på en gång och de doftade ljuvligt,tack snälla snälla Isa :)
Det gjorde min dag!
You have no idea!


Fick alltså ett fint brev av en tjej som läser min blogg,samt har mig som vän på fejjan.
Vi är lite småbekanta :)
Du verkar vara en supergo tjej!!!
Hon tycker bland annat att alla borde ha en Hella i sitt liv,att jag är empatisk och förstående,har ett sinne för humor etc.
Världens egoboost :D
Hihi *Glaaaad Hella*

I eftermiddags gick jag bort till en kompis på en kaffe.
Sen vidare för att hämta Leeloo som lekte hos sin vän Alina.
Carro (hennes mor) tvingade mig att stanna på kaffe och en bulle.
Typiskt när jag nu ska ta tag i mig själv gällande kosten (igen) att tjejerna bakat bullar.
Men jag tog en för att inte göra dem besvikna.
Carro är för övrigt en sinnessjukt härlig och positiv människa!
Det går inte att beskriva med ord,man måste träffa henne!
Sen tjattrade jag och C en stund innan vi knallade hemåt.
Hade massa tvätt att ta hand om.
Så det är vad jag pysslat med under resten av kvällen ungefär.


Jupp jupp.
Nu börjar det bli sängdags för min del.
Over and out//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0