Prutt på er + luddig igelkott.

Men vad tråkiga ni är!!!!
I skrivande stund har 175 pers läst men ingen har gett förslag på vad jag kan skriva om etc för att göra bloggen mer intressant!
Prutt på er!

Oh well.
Har ägnat åt oss att plocka ludd från Omran ^^
Han har en fleecefilt och det brukar fastna ludd mellan taggarna på honom.
Skitbökigt att få bort.
Man tar en trubbig pincett men så fort han känner den skyddar han sig genom att studsa till och fnysa så man sticker sig,haha.
Tog en stund men Majki hölls med det medans jag gjorde iordning en ny sovplats åt honom.
Innan har han sovit i en öppen stor väska med filtar men den väskan ska tillbaka till ägaren.
Kom på att jag har ju en kattbur..så den inredde jag med lite olika örngott.
Inga mer luddande fleecefiltar.
Så blev det Omranstädning efter det och dammsugning + skurande av golv i resten av lägenheten.
Skönt skönt.

Börjar bli dags för middag här,har absolut ingen aning om vad man ska hitta på så jag ska resa på röven o kolla vad som finns i frysen
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0