7 år sen.

ONT!
Det gör ont!
Att ta ipren o alvedon hjälper en stund sen är det tillbaka igen,gaaaah!
Jag vet,mycket tandprat men så är det!

Fick hjälp av morsan o Björn att rensa o småorganisera lite i mitt källarförråd idag.
Har så mycket som 15 kartonger med loppisgrejer samt en eller två säckar.
Jösses!
Kommer en tjej imorgon o ska köpa hela rubbet.
Hon får det för 200:- bara jag får iväg det,hon kommer tjäna på det.
Så ska jag låna ut lite utrymme till storebror Micke.
Han behöver ha lite kartonger nånstans tills han flyttat ned.
Ska bli så kul att ha brorsan i närheten igen.
Det var typ 7 (?) år sen han flyttade.

Oh well.

Nej,skriver jag mer så blir det bara gnällande.
När jag har extra ont så blir jag en riktig gnällspik you see....så jag avslutar här för ikväll//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0