Puss in boots

Måndagsmorgon...
Kaffe och småspel på fejjan som gäller då.

Igår var första dagen på en vecka alltså som jag faktiskt orkat med mig själv.
Hade ont men inte en bråkdel sån smärta som innan.

Bröt ihop i telefonen när jag pratade med sköterskan i telefonen på jourtandläkaren i Örebro.
Panik,smärtan gjorde mig dum i huvudet.
Apatisk,arg,irriterad,helt cp!
Så till slut skrev de ut smärtstillande vilket de borde gjort direkt när jag var inne akut andra gången och de drog bort nerverna från tanden.
Lär vara rätt utfattig denna månad då ungefär 1700:- ska betalas till käftis >_<
En jäkla massa pengar för mig!

Anyhow,verkar som det går åt rätt håll nu äntligen *peppar peppar*

Stackars majki som fått stå ut med en riktigt grinig och apatisk flickvän,men men,inget man rår för direkt.
Igår plöjde vi igenom alla 'Hannibal' filmer,micket brau!
Så kollade vi en skruvad ny japansk film som heter 'Dead Ball' ,massa splatter och överdrivet tjofräs,haha.
Kollat på 'Puss in boots' (mästerkatten i stövlarna) som var riktigt rolig både för vuxna och kids,gillas gillas!

Nej,ska spela klart nu.
Blir nog mer uppdateringar nu när smärtan minskar,hell to the yeah!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cindy

hellu hella :) tänkte bara tipsa dig om en serie som jag nyligen letat rätt på.. "american horror story" - en skräckserie som hittills har varit sjukt bra! ^^ hoppas den gillas. kram på dig finis :)

2012-01-18, kl 22:17:04
Skrivet av: Starsprinkle

Cindy



Nämen hej bruden.

Tackar så mycket,det ska kollas in :)



Kram på dig med!

2012-01-19, kl 06:13:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0