Tjock slida

Sitter med en svart slinga i luggen,blir bajsbra.
Haha,när jag skulle förklara för Majki (som för övrigt är här) att jag ville ha en tjock slinga så blev det 'jag vill ha en tjock slida'
HAHAHA snyggve!

Snart dags för min mor och bror att flytta och eftersom Hallbo har sjuka regler så måste flytten,flyttstädning samt nycklarna lämnas in till Hallbo klockan 12 samma dag..vet inte hur fan det ska gå till!
Men men.
Anyhow så måste man alltså börja grovstäda långt innan vilket vi börjat med.
Jag,Majki & Leeloo var bort till henne i eftermiddags för att hjälpa till.
Majki som är fönsterputsare tog fönstren såklart,eller ja,så många som gick tills minusgraderna blev för påtagliga.
Jag tog lister,dörrar etc etc.
Leeloo hjälpte till massor med glatt humör,gick skitbra,superduktigt!
Ska dit imorgon igen och försöka få gjort så mycket som möjligt.

Nej,nu ska jag tvätta ur min 'tjocka slida' och sen glo lite på tv tror jag nog.

Nattnatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0