Ville ju ha mer pungkulor till samlingen!

Gjorde lite scones under kvällen,det var riktigt längesen faktiskt.
Det var uppskattat av kids samt lillebror som fick mumsa med oss.
Leeloo slickade dock bara smöret av sina.

Sen var det en viss katt vid namn Prutten som blev lite avundsjuk sen lite senare.
Hon rafsade bort servetten som låg över och bökade lite.
Klart hon fick också :)


Säkert ingen som tänkte på det nu när jag skrev om Prutten.
Skrev hon istället för han.
Har ju helt glömt bort o berätta att det visat sig att det är en liten tjej.
Vilket jag tycker suuuger stenhårt!
Jag ville ha en kille för att det kostar så mycket mindre att kastrera.
Nu måste jag sterilisera henne (dyrt) eller hålla på med förbannade p-piller som hon kan få cancer av.
FUCK!
Men,men...så är läget.
Älskar henne oavsett kön såklart ♥
Men fan,jag som ville ha ett tredje par pungkulor till min samling! ;)
Tur att både Snorre och Pungis är kastrerade.
Oh well.

Nu ska jag sätta mig och skriva om min "Att göra lista" som blivit väldigt kladdig.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Dock kastrerar man honor också, i 99% av fallen. Sterilisering tar inte bort löpbeteendet.



Du kan ju be om att få spara livmoderhornen och äggledarna? (Som de tar bort vid kastrering av honkatt)

2012-01-19, kl 23:28:44
URL: http://linamoen.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Det kostar ju att ha katt oavsett kön... En sådan engångsavgift är det ju klart värt att slippa p-piller och tumörer...?

2012-01-20, kl 10:47:06
Skrivet av: Starsprinkle

Linn

Oh ja,absolut.

Men ville ha en hane för att det är billigare.

Kommer dock kamsterar henne ändå såklart,inga p-piller här inte.

2012-01-21, kl 21:18:50
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0