Gött med kap!

Yaaay vad bra det blev med terrariet.
Min Brynolf och hans vänner på besök (Vincent & Lennart) bor i det övre medans det undre får agera matningsterrarie tills jag klurat ut vad som ska bo i det.


Ljuskällorna är en tillfällig lösning tills jag hittat ljusramper etc.

Annars idag...
Köpte en ny overall till Leeloo då hon var tvungen att ha en ny..hennes gamla har blivit för liten,ungen börjar växa som ogräs tror jag minsann.
Köp & säljgrupperna på facebook är awesome.
Superfin overall,tålig och ja,helt suverän..
Kostade 899:- förra januari och jag betalade 250:-
Gött med kap :)

Handlat lite på Lidl.
Mamma och Björn var här ett litet tag,hämtade kartonger i källaren.
Grabbsen har spelat tv-spel..
Ja,en vanlig söndag.

Nu börjar klockan bli mycket.
Ska spela klart på fejjan nu,sen lite film innan sängen.

Dröm sött gott folk//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0