Swedbankbedragare!

Klar med tvätten för denna veckan.
Skönt skönt.
Alltså,jag blir så sné på folket som tvättar i vår tvättstuga här nere.
Ibland försvinner trasan så man inte kan torka av maskinerna efter sig,nångång försvann sopskyffeln och nu har sopkvasten försvunnit.
GAAAH,är det så jävla svårt att köpa en egen trasa eller sopset!?
Cp'n!

Fick just ett mail från Swedbank.
Eller ja,det är inte från dem på riktigt.
Några tragiska bedragare som vill få tillgång til mitt konto.
Mailade dock riktiga swedbank för att göra dem uppmärksamma på detta.

Kanske inte syns vad det står förresten?

Annars idag har jag plockat ned granen.
Jag började med plastgran för att slippa alla barr.
Brukade hitta barr ända fram tills typ somrarna.
Men den här granen jag har barrar ändå,plastbarr!
WTF liksom?
Jaja.
Julbelysningen skaffade jag för kanske två år sen och har vart bajsnoga med att den inte får trassla ihop sig.
Det har gått skitbra,tills idag.
Nu trasslade skiten sig o jag lyckades inte få upp det.
Tålamodet tog slut o jag tryckte ned helvetet i en burk.
Så VET jag att jag kommer få toksläpp på det nästa jul.
Måste komma ihåg att köpa nya julgransljus tills dess....


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Vår plastgran barrar också, haha!

2012-01-05, kl 09:55:47
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Btw, sidan som stod för smileysarna till bloggarna har tydligen lagt ner.. så jag letar nån ny.

2012-01-05, kl 09:56:22
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Mansondust låter bra det stumpan,det e bara du går in här och fixar till när du hittat nåt :)

2012-01-05, kl 12:05:14
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Åh, nu funkar dom igen. Great! :thumbup:

2012-01-06, kl 14:09:21
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0