Vill du ha en date?

Hade en påse ost & broccolisoppa som jag gjorde iordning här under kvällen.
Var så äckligt hungrig.
Har några Naturdietpåsar oxå,tänkte det blir bra som frukost innan jag drar med bussen till Örebro imorgon.
Uff,måste upp tidigt som fasen då bussen går 08.40.

Jag kan ju iaf stolt tala om för tandläkaren imorgon att jag inte druckit Pepsi på 9 månader nu!
Ibland frågar de ju om man dricker mycket cola etc.
Det slog mig förut,att det nu är hela nio månader utan.
Och jag har inte ens tagit EN klunk av den ljuva drycken.
Men oh vad jag skulle vilja.
Men jag VET så väl att då är jag fast igen.

Btw,nån läsare som vill ha en date med Fredde? :D
Seriöst alltså!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lisa

Hm, du är medveten om att julmusten du dricker inte är så mycket bättre än pepsin direkt?;-)

2012-01-07, kl 23:28:22
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Julmust är iaf inte beroendeframkallande. :) Innehåller inte koffein - bara att sluta dricka. :thumbup:

2012-01-08, kl 09:55:31
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

fredde är ju bra HET, dock bor vi en bra bit ifrån varandra, för han bodde i örebro va? /Sandra

2012-01-09, kl 12:56:09
Skrivet av: Starsprinkle

Sandra ahh,han bor i Örebro.

2012-01-09, kl 17:00:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0