Det kom ett par armar bakifrån...

Damn att jag blev förvånad igår eftermiddag.
Jag står i köket och pratar med mamma,förklarar om olika ponies så helt plötsligt kommer det ett par armar bakifrån och håller om mig varpå en röst säger hej.
Kände doften av Majki och blev helt -whaaat?
Han lurade mig totalt,trodde han jobbade men nope,då har han suttit på tåget hit,haha.
Sicken buse ^^

Vaknade på ett ljuvligt sätt imorse,det bästa sätten av dem alla ^^
Som äckliga Hanna Widerstedt skulle säga -chicka chicka boom boom.
LOL!

Karlsloken är fortfarande sjukling så jag har gjort rött te med blåbär och honung åt honom,tvingat i honom hostmedicin etc.
Blir galen på hans hostande.

Mitt skit gav med sig efter lite drygt två veckor så han har väl en stund kvar.

Igår kom A med massa sten.
Vi tog en drös med ojämna skifferskivor till terrarierna :)
Awesome.
han frågade om vi ville ha lite granit och marmor oxå,både slipat och oslipat.
Men nää,vad skulle jag ha det till liksom?
Men nu i efterhand ångrar jag det,kunde ju lagt ut på blocket ffs ^^

Nu ska jag plocka undan lite här och hålla tummarna för att ett jäkla sms ska inkomma.
Vill hämta ut min ponnykartoooooong!!!

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Bästa sättet att vakna på :thumbup: :-d

Svar: bästa!
Starsprinkle

2012-07-07, kl 07:32:39
URL: http://mansondusts.blogg.se
Skrivet av: Eriiza

Ja, nu gäller det bara att använda den också..
Min motivation till träning och kost har flugit
sin kos det senaste halvåret..
Måste komma igång!!!!

2012-07-07, kl 11:26:34
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skrivet av: C

Såg en tjej på fb som sålde MyLittlePoneys hon heter Nina Falk Janssen :-)

Svar: tack för tipset,gulligt av dig. :)
Starsprinkle

2012-07-07, kl 20:57:04
URL: http://momliving.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0