Dryg programledare.

Godkväll gott folk.

Spike sitter och kollar på ett prgram på tv som heter "Svagaste länken",alltså,jävlar vad dryg programledaren är..
Var bara tvungen att påpeka det :p

Nytränad,nyduschad och nyinsmord.
Skrev just i bilddagboken att det är tråkigt att jag är otålig när det gäller träningen.
Men det är nog bland de vanligaste 'misstagen' skulle jag tro.
Men vill ju orka...Man vill ju se resultat...snabbt.
Jag är fullt medveten om att det tar tid innan man får upp flåset,innan man ser och känner att man minskar men ändå.
Jag orkar ju inte trampa så jäkla länge på crosstrainern men bättre det än inget intalar jag mig själv.
Fick nyss jättebra tips av en kompis oxå som jag ska testa imorgon :)
Ska köra intervaller osv.
Oh well,nog om det.

Igår var J förbi här (kompis),satt och snackade skit och glodde på tv några timmar.
Han hade vart iväg på Kuggnäs under helgen,seems like fun.
Jag kunde oxå ha vart där,en annan kompis frågade,men ingen barnvakt - då är det lite svårare ^^

Fyllde på med massa torv inne hos Milton förut (varanen),han flängde runt som fan i alla högar sen la han sig och såg ut att bara gilla läget :)
Så jäkla go!

Annars idag har det inte hänt så överdrivet mycket.
Marie och barnbarnet Joni var här några gånger.
Leeloo och han har så jäkla kul ihop trots att det är typ 1,5 års ålderskillnad på dem.
Joni fyllde nyss 4 nämligen.
Sen har Henke vart här...
Han ringde och frågade om han fick äta med oss..han hade lagat mat men kom på att han inte ville äta själv,haha.
Så fine - jag slapp laga mat,inga som helst fel :)

Imorgon blir det att kliva upp rätt tidigt för Spike har tid hos tandläkaren.
Hoppas det ska gå lika bra som sist :)
Måste åka med bussen in till stan runt 10.
Sen tänkte vi göra en mysdag av det hela så morsan och lillebror följer oxå med.
Handla lite,äta ihop osv.
Massa mys ju.


Jaja,nattinatt//HellA,som på bilden är varm o svettig

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Känner igen mig, och tro mig, crosstrainern är fan jobbigare än att springa tom. Men ge det några veckor, det går fort att få upp flåset. Och spelar ingen roll om det bara är 10 minuter, det gör skillnad ändå! kraaam

Svar: Hoppas verkligen det gör skillnad ändå :)
Starsprinkle

2012-07-31, kl 01:02:40
Skrivet av: Erica

jonathan hette han väl? från början iallefall? är hans riktiga namn Joni nu? nyfiken bara :)

Svar: stämmer helt och hållet,han kallas bara Joni :)
Starsprinkle

2012-07-31, kl 09:21:38
URL: http://liljeholm.blogg.se
Skrivet av: MansonDust ~ barnklädestokig fyrabarnsmamma

Svagaste länken är en rip off av en engelsk version, där programledaren är jättedryg - därför måste den svenska också vara det. ;) Bara ett spel, tråkigt nog..

2012-07-31, kl 20:17:03
URL: http://www.mansondust.nu
Skrivet av: Trixie

CT är fan det värsta träningsredskapet som finns. Men se till att inte sluta när det är jobbigt och du blir trött. Kör på tills du håller på att spy och lite till. :')
Jag brukar köra 20 min CT som uppvärmning och 20 som avslut, men om det är det enda du kör så dra iväg minst 40 minuter åt gången. :')

Och om det är gå ner i vikt du vill så vet jag en superbra sida som har hjälpt mig hur mycket som helst. Den senaste månaden har jag gått ner 3,4 kg, och då styrketränar jag ändå också och muskler väger ju som bekant mycket mer än fett. ;D

Svar: Höhö,40 minuter klarar jag inte än på länge,jag är helt otränad.Inte tränat på flera år liksom.
Trappar sakta men säkert upp.
Det är enbart CT och crunches jag gör.

recis,det är fett jag vill bränna,samt få kondis..inte muskler - det är fult ^^
Ohh,ge mig sidan är du söt?
Starsprinkle

2012-08-07, kl 14:01:05
URL: http://trixity.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0