Första träningspasset i mitt nya liv!

Hallå hallå!

Jag är nyduschad,stolt och nöjd.
Innan duschen tog jag det första träningspasset i mitt nya liv :D
Köpt en crosstrainer (återigen-älska FB's köp & säljgrupper) och fick hem den idag.

Det må inte ha vart länge jag trampade runt men man måste börja någonstans,eller hur!?
Jag körde 10 minuter ,sen tänkte jag vara nöjd,men körde 5 minuter till och efter det massa crunches.
Svettigt svettigt och det började göra ont i låren.
Ju längre tid det går så lär jag ju orka mer och mer.
*pepp pepp*
Så hoppas jag kunna bli mindre samt få kondition för det äger jag verkligen ingen alls nu.
Det var skönt sen när jag var alldeles svettig och kände pulsen :)

Åhh,jag dog söthetsdöden lite idag.
Leeloos två små vänner hade med sig sina kattungar hit (av någon anledning).
De var så galet söta och jag fullkomligt äääälskar kittens ♥♥♥
Jag försökte förklara för dem att det inte är några leksaker,att man måste vara jätteförsiktig etc,för de gick runt och bar på dem och höll dem lite för hårt.
Hmm..

Runt lunch knallade vi bort till Lidl och handlade,sen hem för lite lunch.
Åt så fräscht & gott och blev lite för mätt.
Omnomnom.

Just ja,köpte en ny sån elementsäng för katter oxå på Lidl.
Först var misslingarna tvungna att undersöka så den inte var farlig,mina små mesar ;)
Sen la sig Pungis i den och därmed godkände ^^


Nu ska jag glo filmen ' A perfect escape' på 6an...tror den hette så iaf//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0