Kände mig snäll...

Nyduschad och nyrakad inför mannens ankomst imorgonkväll.
Nu ska jag bara sitta och softa och njuta av en relativt lugn kväll..
Brukar iofs sluta med att jag blir uttråkad men ändå.

Spike och vännen Hampus sitter inne på hans rum och kollar film.
Han är nattgäst idag :)
Känns som Spike borde ha en liten soffa...eller sittpuffar vid tillfällen som dessa...

Men det händer inte ens en gång i månaden att han kollar film på sitt rum...så det är inte direkt prio ett ^^
Till middag gjorde jag hemlagad pizza vilket H brukar uppskatta,så det är lite kul att få höra nåt bra istället för bara matgnäll som min egen avkomma alltid kommer med,haha.

Idag har jag spenderat större delen av dagen till att rensa och greja inne på Spikes rum.
Kände mig lite snäll you see...vanligtvis får han göra allt sånt själv.
Oh well,det blev jättebra iaf.
Så har jag bökat och bråkat med hans dator som inte velat fungera som den ska på flera månader.
Måste få ordning på skiten för jag är trött på att han ska ockupera min dator hela tiden.

Imorgon fyller lillebror år.
Hela 24,jäklar anamma ^^

Oh well,tack och hej//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Likadan loftsäng som Star har. :)

Svar: knarrar den lika mycket som spikes?Så fort han rör sig låter det som fan >_<
Starsprinkle

2012-07-20, kl 07:48:34
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Cim von Wowern

Japp! Dessutom knarrar de andras våningssäng OCKSÅ! .... :tired:

2012-07-20, kl 08:18:35
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Carol

Kolla på ilovegratis.se !!

2012-07-20, kl 13:31:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0