Pierca klitoriskappan.

Kommer på mig själv med att dricka ännu mer kaffe än vanligt..och röka ännu mer cigg än vanligt.
Men det _får_ jag faktiskt.
Tänker ta tillvara på söta Elin råd:


Enda nackdelen jag kan komma på med att skiljas åt som vänner som vi gjort är att det är lättare att komma över någon när man är arg.

Vi avslutade det så fint igår.
Vi låg i sängen och höll om varandra,höll varandras händer och pratade.
Jag bölade titt som tätt men till slut somnade jag.
Majki kunde inte somna alls utan var vaken hela natten stackaren.

Piercade mig igår förresten.
Min minimala klitoriskappa.
Den är verkligen minimal,nästan obefintlig.
Men vi tog lite av huden ovanför så det gick fint.
Men satan vad ont det gjorde.
Så den gör jag inte frivilligt om.
Att pierca blygdläpparna kändes inte mkt alls jämfört med denna.

Jaja,nu ska jag fortsätta hinka kaffe och....vet inte..vänta på att det blir dags att sova.//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

:love: :love: :love:

Det är fint när man kan avsluta det så. Då har man inte kärlekssorg OCH en massa bråk att ta itu med.

Svar: <3
Starsprinkle

2012-07-22, kl 20:09:50
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0