Är ni bakfulla?

Godkväll gott folk.

Är ni bakis idag?
Hade ni en bra midsommarafton?
Här var det lugnt.
Satt och åt alldeles för mkt mat med familjen och snackade strunt typ.
Sen var jag sjukt trött resten av hela e.m/kväll.

Har fått låna en laptop faktiskt så jag sitter i soffan och skriver,gött som fasen.
Fast jag är så ovan att sitta vid bärbara så det går långsammare att skriva och så.
Oh well,det märker ju inte ni av iaf ^^

Idag gjorde jag och M en skitgod äppelpaj,smakade nomz!
Så har jag nyss formaterat om laptopen så den funkar som den ska :)

Igårkväll låg vi och kollade på The texas chainsaw massacre,nyversionen.
Det ska ju vara originalet ffs men den var på tv så...
Och efter det var det Hostel.
Ska ta hem Hostel 2 och 3 oxå för de har jag inte sett.
Får passa på när Majki är här för jag tycker det är grymt trist att kolla film ensam >_<

Yes,nu ska jag plocka undan lite.
Adios//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0