Har du en "Bucket List'?

Innan jag la mig igår kväll så stängde jag av mina tre alarm på mobilen (ja,jag behöver tre för att komma upp,inte alltid det hjälper ens) så jag skulle få sovmorgon.
Jag vaknade runt 11.30 idag eller vad klockan nu kan ha vart,haha.
Daaaamn,så jag sov i typ 12 timmar.
Inga som helst fel kan jag säga.

Sen iväg o hämta Leeloo på dagis,vilket var rätt onödigt då hon ändå skulle leka med en kompis :p
Så jag är ensam hemma en stund till.
Spike borde komma hem om någon timme ungefär,hoppas de haft kul på Vinön.
Jag har aldrig vart där så jag vet inte riktigt vad man sysselsätter sig med.

Igår påbörjade jag en "Bucket list".
Tog idén av en nätkompis.
Det är alltså en lista med saker man vill göra/vara med om etc innan man dör.
Har inte kommit så långt ännu men ska fota igen när listan fylls på.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

En sådan skulle ge mig massa ångest, jag har ju drömmar och önskningar men skulle jag skriva ned det så skulle det kännas som ett tvång :P



Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0