I'm a redhead!

Nu är färgningen klar,det blev jättebra och jag är nöjd.
Ovant dock med en 'vanlig' färg,jag gillar ju att synas även på långt håll ;)
Meeeen men.
Nu ska minsann mitt stackars hår få vila,det är så slitet och det är nog en tidsfråga tills hårtussar faller av om jag fortsätter.
Ska toppa håret oxå.
Trist som fan,gillar att ha det längre men det måste kortas av lite.
Oh well,först en bild på hur det blev efter blekningen..sen nya fina barret.

Jag passar fan i rött.

Leeloo ville ha en röd slinga så det ska hon få :)

Imorse gick vi upp tidigt.
Ställde klockan på 7.30 så vi skulle vara på Lidl typ när de öppnade.
De hade fina dojjor till Spike för bara 119:-
Då är det bäst man passar på innan alla är borta.

Senare drog vi upp på byn,köpte hårfärg och lite annat crap.
Stötte på Robin,satt och surrade en stund,mycket trevligt.

Fick rådet att köpa nässpray då jag börjat få ont i ena örat pga denna dumma förkylning.
Så jag hoppas det ska hjälpa.
Fy fan så vidrigt det är när vätskan åker ned i svalget,uhhh!

Nu ska jag sätta på lite kaffe.

Adios//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

jag köper alltid nässprey till barn för då blir det mindre äckligt och det rinner inte ner i gommen...mycke bättre!'

Sen va det lite komiskt nån gång på apoteket när jag va tvungen att fråga efter den och dom undrade hur gammalt barnet va...haha...och dom såg förvånade ut när det va till mig haha..

Svar: höhö :)
Starsprinkle

2012-06-21, kl 17:30:56
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0