Färgat hår,plågat jamande & zoorepris.

Ahhh,en mugg nybryggt kaffe efter maten och så hoppade jag just i den nytvättade mjukisbrallorna som fortfarande var lite ljumna :)
Nu ska jag softa en stund minsann.
Det är jag värd efter att ha tvättat,diskat,dammsugit,plockat och skurat golven,så det så.

När jag skulle ned med tvätten första vändan idag så hörde jag ett plågat jamande som ekade i trapphuset.
Ställde ned tvätten o går försiktigt ned mot sista trappen och vem ser jag där om inte Prutten som jamar så högt hon kan och med stora rädda ögon.
Jag tog upp henne o gick in med den lilla damen.
Leeloo hade visst glömt att stänga till ytterdörren ordentligt tidigare.
Vilken jäkla tur att inte porten där nere stod öppen.
Då hade vi haft en katt mindre :(

Färgade ju håret..
Såhär blev det:

Det lyser så fint så :)
Meeeeen tror jag kommer färga underhåret svart senare,kanske..jag vet inte.
Jobbigt att färga ur svart sen...
Det återstår att se.
Känns som det är lite to much going on där uppe i barret liksom.
Jaja.

Det blir nog en 'Parken Zoo' repris för vår del nu i sommar.
Barnen vill dit igen så om man skulle ta och åka typ mitten av nästa månad eller något.
Vi var där för två somrar sen tror jag det var..
Måste bara ha sällskap,kan inte åka själv med dem.
Hoppas morsan kan haka på :)
Fun,fun,fun.
Det är ett sånt awesome ställe tycker jag eftersom det är både karuseller och massa djur.
Perfekt!

Ikväll är jag helt ensam hemma.
På en vardag...det ni.
Det tillhör inte det vanliga.
Leeloo sover nämligen hos sin far inatt och han skulle lämna henne på dagis.
(han bor i hallsberg nu)
Och Spike är iväg till ett ställe med klassen som heter 'Vinön' där de sover i stora militärtält,badar etc.
De for imorse och är tillbaka imorgon eftermiddag :)

Nej,nu är det Criminal Minds på 5an,så jag ska mysa ned mig i soffan.

Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Lalle

hihi vi jobbar på vinön nu :D

vi ska göra det fint och så allt funkar m.m :P

2012-06-11, kl 21:12:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0