Fotbollen och avslutning.

Fotbollen:


Jag e för sjuk för att göra något men för rastlös för att sysselsätta mig.
Mnåå,vilka ilandsproblem,haha.
Har mest legat på soffan medans Spike vart uppe hos mormor och Leeloo lekt med en kompis här på gården.
Nu är jag barnfri vilket behövs,så jag bara kan vara utan att behöva laga mat eller sånt.
Vid tillfällen som dessa önskar jag att jag hade en laptop,då skulle jag kunna fördriva tiden i soffan o blogga om alla små skitämnen.

Kidsen har ju lov nu.
Leeloo gick sin sista dag på dagis i onsdags,hon fick gå torsdag med men hon ville hellre följa med på Spikes avslutning :)
Helt galet.
Leeloo börjar lekis och Spike börjar årskurs 6.
Damn!
Inte alla 28 åringar som har en 12 årig unge ;)
Det var riktigt kallt på Spikes avslutning,sån tur att Hanna hade med en filt i vagnen som Leeloo fick låna för oh så hon frös.


Efter gick vi hem och firade/fikade :)


Dagen innan avslutningen var vi uppe på byn o köpte kläder till Spike,tog en glass i solen,köpte bröd som vi matade änderna med varav en av dem hoppade upp och råkade bita Leeloo i fingret så hon blev vettskrämd,haha lilla stumpan.
Bäst att mata dem snart igen så hon inte utvecklar värsta fobin för änder.
Det är ju faktiskt såna små saker som kan dra igång fobier.

Oh well,ska väl runda av här o sätta mig i soffan,se om det är något sevärdigt på tv vilket är föga troligt.

//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0