Medicinbiverkningar.

Uhh,jag är sjukling.
Halsen gör ont och är svullen,hosta,slem,tjock i skallen etc etc.
Täääänk att få bli omhändertagen som när man var liten.
Men nope,det är bara att glömma när man är ensamstående med kids O_o
Fint vore det iaf!

Just ja,nervryckningarna i mitt öga....
Igår morse började det även i andra ögat och då började jag fundera på om det är medicinrelaterat.
Vilket det med stor sannolikhet är.
Läskigt fan.
För cirka 11 dagar sen (tror jag) började jag med en ny antideprresiv medicin som heter Tryptizol.
Och i ungefär en vecka har jag haft tics i ögat,vilket bara blir värre.
Så från och med igår skiter jag i tryptizolen.
En kompis mamma hade fått exakt samma sak av exakt samma medicin.
Så nu skiter jag i den jävla snuskmedicinen.
Jag blir galen på ticsandet!
Vet att det inte syns direkt men det _känns_ som jag gör grimaser och ser helt retard ut.

Denna helgen är Majki på Metaltown.
Det är svårt som själva fan kan jag ju lova när det finns extrema tillitsproblem.
BLÖH!

jaja,har massor att skriva men orkar inte sitta här,mår för dåligt.
Återkommer så snart jag känner mig bättre.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Majki

Hjärta dig massor!

2012-06-15, kl 11:10:23
Skrivet av: mary

jävla biverkningar alltså. Jag har TVÅ mediciner bara just mot biverkningar. jisses

2012-06-15, kl 19:22:23
URL: http://janemary.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Är han där i morron lördag, kan jag tipsa om att se ALENAH kl 13 på CloseUp scenen. Kommer bli galet!

2012-06-15, kl 19:57:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0