_Så fina_

Yay inatt har jag sovit hela natten,vaknade för en liten stund sen och då var klockan typ 10.30,damn!
Jag var så jäkla trött igår,uhh.
La mig nånstans runt 23 kanske och då åskade det och spöregnade,riktigt mysigt.
Pungis har legat hos mig hela natten,han håller koll på mig ;)

Fy fan,idag ska jag nog bara äta/dricka Nutrilette.
Jag har vräkt i mig så jäkla mycket crap när jag bara legat i soffan och tråkat.
Liksom sysselsatt mig med att äta.
Smart där,nää.
Uh,känner mig som ett berg.
Well...självförvållat helt och hållet.

Det ser ut som faaan här hemma.
Saker överallt,stor disk och bla bla bla.
Jag måste bli friiiiisk,jag har inte tid med såna här dumheter!
Och Milton är hungrig,jag måste ta mig bort till djuraffären o köpa syrsor.
GAAAH!

Igår var Spike in till pappsen ett tag,de är så fina :)

Så skönt att min lilla fis är så pass stor så han kan åka buss själv nu *stolt*

Nu kom Marie så jag ska väl vara social.
Pöss//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: lilly

Cool hårfärg! En fråga bara: Har hans pappa drogproblem? Ser så sliten ut... Bara undrar, du behöver inte svara om det känns för privat!

Svar: Han är gammal missbrukare ja.
Starsprinkle

2012-06-18, kl 15:19:42


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0