Ingen orgasm av knull.


Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
>>>>>Dag 2: 9 saker om dig själv.<<<<<
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1.Jag har telefonfobi (att prata i telefonen alltså).
2.Jag är blondin.
3.Jag tycker det är otroligt skönt att peta öronen med tops.
4.Jag kan inte få orgasm av att knulla.
5.Om jag nånsin kommer kunna se ut som jag vill så kommer jag ha massor av tatueringar,piercings,implantat och andra bodymods <3  (det som saknas är pengar)
6.Jag kan inte simma.
7.Jag mår sjukligt bra av att klämma finnar,pormaskar,bölder och annat snusk,ju större & äckligare desto bättre.
8.Jag älskar att titta på vackra människor.
9.Har mer medlidande för djur än för människor.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Vi är typ samma person XD

Skrivet av: Lalle

hahah massa som stämmer in på mig med XD LOL

2012-03-10, kl 12:40:03
URL: http://lalle87.bloggplatsen.se/
Skrivet av: F.....

Ett tips för att lättare kunna få orgasm som funkat för mig. Jag har använt sånadär kulor som man tränar musklerna i fittan. Det har gjort det lättare att kunna "spänna" till sig orgasm när man lärt sig spänna rätt genom att träna ned kulorna. Musklerna blev ju lite slappare av att föda barn. Kör alltid alltid med klitorisvibrator också när jag knullar. Men så är det ju så också att visa har svårt att komma och andra inte. Jag tillhör dom som har lätt men man behöver ju inte ha ett sämre sexliv om man inte får orgasm :-)

2012-03-10, kl 19:03:36
Skrivet av: Starsprinkle

F



Oh nej,nej..

Jag älskar sex så galet mycket och jag har inga som helst bekymmer av att inte komma pga det.

no worries liksom.

Kulor har jag tänkt testa många ggr,jag tränar musklerna så ofta jag kommer ihåg det och tydligen är jag jävligt tajt..

Men ändå :)

2012-03-10, kl 21:21:17
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: //K

HUr får du orgasm då? :) Av oralsex?

2012-03-11, kl 20:25:40
Skrivet av: starsprinkle

K



Orgasm får jag när jag leker med mig själv eller av oralsex ja :)

Det tar dock tid så personen i fråga måste vara tålmodig.

Men jag njuter lika mycket även om jag inte kommer,det är bara en bonus liksom :D

2012-03-11, kl 21:41:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: //K

Har varit samma för mig, har svårt för att komma med någon. Det tar lite tid för att känna mig bekväm med det, men jag kan komma genom att smeka mig själv under knull. Nu är det inga problem alls då jag känner min sambo väl, och han mig :)

2012-03-12, kl 19:46:54
Skrivet av: kolin

Äh, ursäkta men är det så att du inte fått vaginalorgasm någon gång? Det är ju så att vissa tjejer aldrig får det, sen är det så att en del kan få det rätt som det är efter många år. Tja, dt är som en liten vetenskap isig. Men vilken tur att du lever på tjugohundratalet då det är ok att ta saken i egna händer :)

K

"Om man nu mer ska signera sig med det eftersom det verkar vara populärt, kanske ska välja en annan bokstav"

2012-03-13, kl 18:08:52


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0