Chilikassler & stora skrevhål.

Ikväll är det fullt hus.
Eller ja,det har det vart sen eftermiddagen.
Först barnen då,såklart.
Så är Henke här.
Lillebror och storebror.
Marie och en av Mickes vänner.
Oh lord.
När det e så mycket folk blir jag sjukt stirrig och svettig.
Annat är det om man är onykter,då tänker man inte på det...då är det bara 'go with the flow'.
Jaja..
Just nu är det iaf 'bara' 5 styckna här.

Broder Micke kommer väl insnubblandes inatt nångång,han e o partar.
Därför ville han låna min soffa inatt.

Tidigare idag lagade vi chilikassler.
Micke hade med sig grejer så hjälptes vi åt.
Första gången jag åt det,omnomnom.
Och satan vad mätt man blev.
Så hade han med sig sånt påsris..ni vet 'Boil in bag'.

Men vad faan,det var ju mycket bökigare än att koka ris som man faktiskt ska göra på riktigt!
Både första och sista gången jag gjorde sånt.

Meduza började ömsa under kvällen.
Nu är hon superfin och supermjuk,hennes skinn skimrar i regnbågens färger.
Sen bara en liten stund efter hon börjat så började även Ernst-Olga ömsa :)
Hon är nu ännu mjukare :)

Här kryper hon fint ur sitt gamla skinn.

Vad mer idag då?
Inte särskilt mycket.
Dammsugit o plockat lite typ.

Barnen leker snällt tillsammans inne på Spikes rum.
Helt amazing!
Det är fan mammalycka.

HÖHÖHÖHÖ!

Nu ska jag hoppa ned i mina slitna pyjamasbrallor.
Jag behöver en ny pyjamas ffs!
Och nya mjukisbrallor.
Mina är så jävla trasiga.
Stora hål i skrevet,lagat de tre eller fyra ggr tror jag.
Gaaaaaaah!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Maud Nordmark

Du verkar ha det riktigt mysigt just nu<3 Ska tänka på brallorna, du fyller ju år snart!! Kramis

2012-03-10, kl 22:14:08
Skrivet av: Elin

Jag DYRKAR boil in bag riset, tycker att det är en av de bästa uppfinningarna någonsin :P

Skrivet av: Therese Carlsson

Fin blogg du har :-)

2012-03-11, kl 18:21:11
URL: http://nattstad.se/teaochfadi


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0