Inte rota i dildolådan.

Jahopp,så var det fredagskväll.
Fast det har känts som lördag precis hela dagen.
Antagligen för att båda kidsen vart hemma eftersom Spike haft nåt sånt där ledighetstjofräs.

Maten i magen,burit ned massa saker i källarförrådet,städat av balkongen etc.
Nu är balkongen redo för våren.
Ska bara skrubba golvet och lägga på mattan,men det tar jag när det är en sån där fin,varm vårdag.
Idag har det vart riktigt burrigt.

Var upp på byn tidigare idag med Henke och Leeloo.
Handlade lite och frös rätt bra.
Nu får det snart bli måndag för nu äger jag bara 3 kronor,festligt som fasen >_<

Imorse kom rörmokaren tillsammans med någon yngre kollega som inte var med sist.
Gubben är så jäkla härlig,skojar frisk och killen var jättegullig.
Jag frågade om jag skulle få nytt badkar men han sa nej.
Sen helt plötsligt så har de satt dit nytt handfat,ny toalett och ny duschblandargrej.
Haha,luriga gubbe ;)
Fast badkaret vet jag inte ännu.
De ska göra det sista på måndag.
När vi skulle upp på byn så sa jag att de inte får rota alltför mycket i min dildolåda och reaktionen blev så härlig.
Han blev så paff liksom och skrattade gott.
Sen satt han och funderade lite och kom på nåt om surrande,minns inte vad han sa.
Och tyckte jag skulle lägga en orm på lådan,då skulle han inte våga gå i närheten ;)
Hehehe.

Jaja,badrummet blir awesome.

Yay vad kul.
Nästa lördag ska jag på visning av sexleksaker hos min fina vän sandra.
Ska bli awesome.
Har aldrig vart på nåt sånt innan.
Tror stämningen kommer bli härlig,brukar vara så när Sandra är i närheten :D

Nu ska jag plocka av lite i sovrummet.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Sånna partyn är roliga, dock slår det mig varenda gång (alla 2ggr jag varit) om hon som visar använder just den dildon jag sitter och klämmer på. Menar ju hon har dom hemma fri tillgång och det man inte vet mår man inte dåligt av ;)

2012-03-16, kl 20:44:57
URL: http://onewayforward.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0