Huvudlös råtta.

Hej hopp gummisnopp.

Sitter här och dricker påskmust.
Vanlig sådan.
Har letat på både Lidl,Netto & Ica efter light men ingen av dem har.
Lite wierd,så det blir inga mängder must.

I förmiddags hittade jag ett oidentifierat föremål på mattan här i vardagsrummet.
Böjde mig ned för att titta närmare och tog upp det i handen..
Det var resten av en råttunge,urk!
Då slog det mig att jag glömde ta bort den igår.
Skulle mata Brynolf så jag tinade en råtta men han ville inte ha.
Jag la den ovanpå terrariet medans jag flyttade Bryno från 'matningsburken' till terrariet och glömde visst bort den sen.
Ja,jag är senildement.
När jag då hittade den i förmiddags (den låg inte där imorse) så hade katterna käkat upp huvudet,svans och bakdel,samt tre tassar.
Riktigt yummie.
Se själva och nej,ni behöver inte gnälla över att det är äckligt.
Läser ni min blogg får ni vara beredda på äckliga bilder iband.

Jaja,det blev sopkorgen för den lilla kraken.

Idag har jag gjort lite av varje.
Plockat o bökat som vanligt,det tar ju aldrig någonsin slut liksom.
Sääärskilt inte när man har ungar och djur.
Rensade ett skåp som såg för jävligt ut.
Man ser inte sån enorm skillnad på före och efterbilderna men det ÄR stor skillnad.
Jag slängde en hel del och nu vet jag vart allt står där inne.
Före:

Efter:


Städade hos råttorna och mössen.
Såg att de små söta musarna fått ungar,båda honorna.
Hade glömt hur sinnessjukt små musungar är.
Sååå pyttefjuttiga.
Ungefär 1 cm,kanske lite mindre till och med.
Var tvungen att jämföra en råttunge och en musunge.
Hittade en död där inne (väldigt vanligt att alla inte klarar sig)....så tog jag en frusen råttunge.
Kolla skillnaden liksom.


Imorgon ska jag ta mig an städskåpet tänkte jag.
Hittar ingenting där inne,allt är en enda röra.

Nej fan,nu står det stilla uppe i knoppen så jag sätter mig i soffan o glor lite tv tror jag närmare bestämt.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Ow jag trodde man matade ormar med levande möss? Eller är det olika kanske? :)

2012-03-18, kl 14:01:25
Skrivet av: starsprinkle

Emma



Det är lite olika.

Sedan en tid tillbaka blev det olagligt att mata med levande djur vilket jag tycker är helt sinnessjukt.

Men,men..

2012-03-18, kl 22:39:27
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag måste fråga en sak som är märklig.Har dig på facebook och brukar följa dina trådar och lagt märke till att du har så sjukt många som kommenterar som inte kan stava.Det är inget illa ment till nån och jag är medveten om att kanske någon av dom säkert har dyslexi men resten?. Eller jag har nog ingen fråga bara aldrig sett så många helt otroliga felstavningar på ett ställe.Ha d gött

2012-03-18, kl 22:57:25
Skrivet av: starsprinkle

Anonym

Jadu,ingen aning.

Vet att en av dem stavar väldigt illa,vet dock inte om h*n har dyslexi.

Inget att bry sig om,en del stavar inge vidare.

2012-03-19, kl 07:20:27
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0