Saker gör mig visst glad.

Igår fick jag äntligen min nya mobil,jag har väntat på den likt ett barn som väntar på julaftonsmorgon ^^
Kollade kollinumret på postens hemsida tusen ggr ungefär och sen till slut när vi var uppe på byn så fick jag sms.
YAY!
Saaaatan vad mycket det är att lära sig,och helt plötsligt tar det skitlång tid att smsa.
Innan har jag svarat folk på några sekunder typ.
Men,men.
Har inte fått släpp riktigt ännu.
Som sagt,man måste fan lära sig touch för att hänga med.
Man är rätt körd annars.


Det var värsta bra dagen igår.
De sägs att saker inte kan göra en lycklig.
Well,MY ASS!
Kände mig smått som i himlen igår...ny mobil.
Badrummet blev klart,ALLT nytt där inne,precis allt!
Samt ny frys hade Hallbo kommit med när jag kom hem.

Hade hittat en köpare av frysskåpet jag hade innan.
Jag kände mig snäll och frostade av den innan hon skulle ha den.
Första gången jag frostat av något,haha.
Gick alldeles utmärkt.
Kissarna tyckte det var spännande när det droppade som fan och det dundrade av is som föll.

Sen kom hon och hämtade den under kvällen:
Skönt som fan att bli av med åbäket.
Nu kommer jag spara ström,plus att det ser mycket bättre ut i hallen.


Så lite bilder på helt nya superfräscha badrummet såklart ;)


Idag ska jag & Spike in till Örebro.
Vi åker här under förmiddagen.
Ska in till käftis igen.
Sen ska vi även hälsa på Spikes pappa på sjukan.
Lillfisen är både jätteglad och jättenervös över att se honom i det skick han är i nu,även om det är såå mycket bättre än det vart innan.
Sen får vi se om vi orkar gå upp på stan,jag skulle behöva köpa en duschdraperistång så man kan duscha där inne oxå.

Nu ska jag ta mig lite frukost//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk

Bortsett från familjen så är det SAKER & pengar som gör mig glad. Inte fan är det typ.. solnedgångar & blommor som gör mig glad liksom. :-P

2012-03-20, kl 09:34:57
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Bladis

Saker e ju det som e coolt att shoppa , du vet ju va som sägs skillnaden på pojkar o män e priset på leksakerna har en ny på posten som ska hämtas idag o testas i trädgården

2012-03-20, kl 09:46:29
Skrivet av: Ann-Sofie

Faan vad fräscht det blev! Och tapeten i hallen (?) är sjukt snygg, vet du vart den finns att köpa?!

2012-03-20, kl 18:25:26
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Ann-Sofie eller hur,hihi ;)

Hmm,nja,det är mer än jag vet,men det går ju att fråga Hallbo ^^

2012-03-21, kl 06:05:35
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Lidl kattsand;-) själv jobbar jag på lidl i MAlmö;-)

2012-03-21, kl 09:12:12
Skrivet av: Starsprinkle

Sandra

Yes,Lidls kattsand är skitbra!

2012-03-21, kl 14:09:34
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0