Usch!

Mår inte alls bra psykiskt just nu.
F.kassan ringde tidigare idag och chansen finns att det knasar sig vilket innebär myyycket jobbigt!
Inklusive flytt till mindre,soc,leva fattigare etc etc.
Orkar inte dra det hela men jag får försöka ta en dag i taget antar jag,så får vi se vad som händer och sker.

Försöker sysselsätta mig med diverse för att hålla tankar borta men det är lättare sagt än gjort då jag är rätt låg.
U.S.C.H!

Har nyss bytt hos gnagarna.
Tittade på de små bebisarna lite försiktigt.
De är så sjukt små och ynkliga.
De har fått päls nu men ögonen är fortfarande stängda.
Musarna alltså inte råttor.
(Vet det heter möss,men musar låter mycket sötare).

Så tog jag hand om en stor jäkla disk,alltid lika festligt.

Igår efter Leeloo kom hem från dagis var det bara cykla,cykla,cykla som gällde.
Nu går det undan även om det är lite ostabilt :)


Njee,inget givande inlägg.
Får se om jag är gladare senare//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk

Men åh, det lät jättejobbigt! ;-(



Stor PUSS!!!! :love:

2012-03-28, kl 21:26:23
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Lisa Nordlund

Inge kul :/ hoppas det löser sig! Kram till dig

2012-03-29, kl 11:20:21
Skrivet av: Anonym

skaffa ett jobb då så får du ju pengar-

2012-03-29, kl 14:42:40
Skrivet av: starsprinkle

Anonym

Kan inte ännu,jobbar med psyket.

2012-03-29, kl 15:07:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Hoppas verkligen att det löser sig !! Att behöva flytta och gå till soc är ju inte det roligaste!

Håller alla tummar för att det ska funka och fkassan löser det!!!



Kram:love:

2012-03-29, kl 18:35:45
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Charlotte

Vad gör du för att jobba på ditt psykiskamående?

Du skriver aldrig ngt om det...men det kanske är för privat!

Oavsett, stort lycka till- jag hoppas det löser sig för dej!

Kram!

2012-03-29, kl 20:21:32
URL: http://stressfrittkaos.se
Skrivet av: starsprinkle

Charlotte

Det blir inte så mycket skrivande om det eftersom jag tror inte folk orkar läsa om det.

Svårt att förklara hur jag gör ,det är tankar/funderingar/annat sorts tänkande/peppande...

Våga gå ut till affärer trots att jag mår dåligt... etc etc.

Samt att jag väntar på KBT.

:)

2012-03-29, kl 20:28:23
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0