i-landsproblem.

Vaknade till snö imorse och rätt hård vind,blöööh!
Just för tillfället lyser iaf solen men det är inte skönt ute.

Leeloo har vart på kalas o haft kul.
När jag hämtade henne så var hon mycket nöjd,så knallade vi bort till Netto och vidare hem.
Trotsade kylan med varsin glass,smarta tjejer.com.

Blekte bort utväxten på skallen igår.
Nu är håret i lite alla möjliga färger.
Men färgar det neongult igen på typ måndag så det lyser riktigt fint tills på tisdag när vi drar till Stockholm för att spela in.
Så har jag extreeeema i-landsproblem...Vet inte om slingan i luggen ska vara röd eller svart som innan,haha.
Oh well,det löser sig.
Så har jag självklart fått typ tre stora finnar som knappast lär försvinna till inspelningen,gaaaah!
>_<

Har en mindre bra dag idag.
Och då kommer allt jobbigt extra lätt upp till ytan,så jag är väldigt lättirriterad.
Och inte blir det bättre av bråkande barn,men de får skylla sig själva.

Ska hjälpa morsan med lite räkningar nu,sen ta tag i lite städande.
Adios//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Alltså...

Jag gillar inte haters på nätet. Det är alldeles för mycket sådant. Men jag kände nu att jag var tvungen att skriva något.

Jag tycker det är tämligen intressant att du ska fixa att vara med i en tv inspelning, eller att du ens har sökt den, med tanke på de problem du säger dig ha. Social fobi, men inte när det gäller något som är kul för dig själv? För att jobba går ju inte p ga av de problemen säger du. Var är logiken i det?

Ibland känns det verkligen som om du gömmer dig bakom dina problem, och använder dem som ursäkt när något är för jobbigt.



Att sen skriva att två barn får skylla sig själva om du blir arg...Vart börjar man? Ska de förstå det? Ett barn på typ 5-6 år och ett på runt tio? Helt sjukt.

2012-04-01, kl 08:34:49
Skrivet av: starsprinkle

Alltså

Jag förstår helt och hållet hur du tänker.

Grejen är den att jag har Majki med mig,skulle jag få en panikattack eller whatever så finns han där och hjälper mig.

Det gör han inte på ett jobb.

Jag skulle kunna ha näst intill vilken jobb som helst om jag hade någon jag kände och var trygg med vid min sida,så enkelt är det.

Inga konstigheter alls.

Och sen var det inte jag som sökte till tv,jag blev tillfrågad men det har ingen betydelse.



Och gällande kidsen.

om jag har en dålig dag så säger jag det till dem,att jag är irriterad,att jag kommer bli extra arg om de bråkar osv osv och förklarar,det förstår de båda två mycket väl.

2012-04-01, kl 08:49:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0