Hallbo - Två val!

I fredags morse ringde det från Hallbo.
Han frågade varför jag inte valt tapet & golv till badrummet ännu eftersom -'de kommer på måndag klockan halv tio,det vet du va?'
Öhh,nej,det hade jag inte den blekaste aningen om!!!
Bra att man får information om det hörrni!!
Så jag & Leeloo drog upp på byn för att välja samt hämta ut paket.

Jag blev rätt besviken uppe på Hallbo tyvärr.
De har precis tagit in en ny kollektion som ersatte den gamla.
Den gamla...då hade man kanske 8-10 våtrumstapeter/golv att välja mellan och fick kombinera som man ville.
Gissa hur mycket man hade att välja på i den nya?
TVÅ!
Ja,precis 2 styckna!
Fick till svar att de inte ville ha så mycket att välja på!
Vaddå ni liksom?
Vill man inte ha så mycket kan väl iaf hyresgästerna ha åtminstone typ 5 olika att välja på.
TVÅ är ruttet!
Beige & grått.
Och jag avskyr beige så det blev ju självfallet grått.
Sa att jag inte vill ha någon bård men det var jag tvungen till.
Jag betalar nästan 7000 svenska riksdaler för min lägenhet,det är sjukt mycket pengar och så får jag inte ens bestämma något så litet som en bård!
Man kan tycka att för de pengarna borde det vara en superfräsch lägenhet med relativt hög standard men nope.
Nej fan Hallbo,besviken!

Men men,det kommer iaf bli bättre än det äckligt fula som är i stora badrummet nu.
Urk!
Spenderade några timmar av gårdagen med att plocka ur allt där inne.
Så fotade jag i olika vinklar,måste ju dokumentera förändringen liksom. :D

Nu ska jag nog klä på mig lite för sen kommer de o plockar bort badkar,handfat och allt sånt från badrummet.
mer inlägg kommer senare under dagen.

Adios//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: matilda

om det är våtrumsmatta du ska få så måste man alltid ha bård, den görs nämligen aldrig i full höjdlängre... vi gjorde om badrummet i vårt hus förra året.. var glad att duinte behöver betala, det kostar fläsk!

2012-03-06, kl 09:33:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0