Jag är nog redo nu...

Nu vet ju inte jag hur det ska vara när man renoverar ett badrum,hur lång tid det ska ta osv.
Men det känns ändå lite konstigt att det inte vart några arbetare här varken igår eller idag.
Badrummet bara står där och ekar tomt.

Vart en riktig seg & trött dag idag.
Energin har lyst med sin frånvaro,kanske förbrukade allt igår,vad vet jag?
Har inte gjort ett dugg,mest tråkat och sovit mest Leeloo vart på dagis.

Spikes farfar hämtade honom idag ,fira födelsedag i efterskott :)
Så de åkte till McDonalds där de käkade (ja,vad annars,smart jag är) och Spike fick 200:-
Kul för lillfisen :)

Min älskade mobil börjar ge med sig.
Den har vart mig trogen lääänge och det är utan tvekan den bästa mobil jag någonsin haft.
En SE W995.
Älskar den.
Nu när den börjar pensionera sig ska jag dock byta upp mig.
Jag avskyr touchmobiler,smartphones....för jag förstår mig inte på dem.
MEN om jag ska hänga med i utvecklingen så måste jag helt enkelt lära mig.
Har frågat runt om vilken mobil som kan tänkas vara bra för mig osv.
Så om ca två veckor när mitt abonnemang går ut så förlänger jag det o tar med en Samsung galaxy S2.
Spännande spännande.
Är nog redo nu tror jag...Hoppas jag inte får toksläpp bara för att jag känner mig så otroligt korkad.
Jag känner mig jämt ointelligent och riktigt korkad you see!

Nej,nuär det strax "Grey's Anatomy" så jag hoppar i pyjamasbrallorna sålänge.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

kolla med hyresgästföreningen. idag damp det ner en ny hem å hyra i min brevlåda, å i den står det att man kan få hyresavdrag när rum inte går att använda pga tex hantverkare

2012-03-07, kl 21:17:35
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: Thina

ps: du behöver inte vara medlem för att få råd av dom hur du ska göra, men behöver du bestrida det å behöver deras hjälp bör du nog vara medlem

2012-03-07, kl 21:18:50
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: Jannice

Jag har en Samsung galaxy S2 och älskar den!! :)

2012-03-07, kl 21:52:05
URL: http://minbebis.com/blogg/bebisdags
Skrivet av: Dani

Åååhh.. Jag ÄLSKAR min SG2. Du kommer verkligen inte att ångra dig.

2012-03-08, kl 06:22:34
Skrivet av: MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk

Bra val! Jag har en Galaxy Mini, K med. Och den är lik den du ska ha. Är supernöjd! Dom är svinlika iphones, same shit liksom. Som PC & Mac om man ska jämföra för att fatta hur likt det är.

2012-03-08, kl 06:40:52
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0