Blondie,städning och käng!

Städat massor idag,det är så rent o fint nu,hur skönt som helst.
Låg på knä och skrubbade bort Omranbajs oxå.
Det är inte alltid skoj att ha igelkott,men men,det positiva överväger det negativa.
Tur att kottebajs knappt luktar något ^^

Blev blondin igen för en stund sen.
Tröttnade på att vara gul.
Så jag får vara blondie ett tag framöver,tills jag kommit på vad jag vill ha för färg next time.

Majki for hemåt idag o åkte direkt vidare för att provsjunga i ett kängband och det verkar som det gick skitbra.
Glad för hans skull ♥
Yay!

Småkollar just nu på 'Big brother'.
Ska bli spännande att se vem som åker ut kväll,fast jag tyckte Gry sa att det är två som ska ut.
Hmm,det märks.

Nä fan,så mycket mer har jag inte att komma med idag.
Har som sagt mest städat.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0